• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Ada lagi gambar bogel artis di Internet

Artis Dian Sastrowardoyo menjadi mangsa pihak tidak bertanggungjawab, baru-baru ini. Foto dirinya yang dipaparkan tanpa seurat benang pun tersebar dengan meluas di Internet.

Dalam gambar berkenaan wanita yang mirip dengan pelakon “Ada Apa Dengan Cinta?” itu tampil bertelanjang bulat. Payudaranya pula hanya ditutup oleh kedua-dua belah kakinya.

Wajah wanita dalam gambar itu memang serupa dengan Dian Sastro. Bagaimanapun, jelas kelihatan bahawa foto itu ternyata tidak asli dan hasil daripada teknik pertindihan.

Dian juga tidak mahu ambil tahu mengenai berita tersebarnya foto itu. Dia mengambil sikap acuh tidak acuh saja kerana wanita dalam gambar itu memang bukan dirinya.

“Saya tenang saja kerana wanita dalam foto itu memang bukan saya. Justeru, mengapa saya harus bimbang atau berasa kalut,” katanya ketika ditemui dalam majlis Marie France Bodyline di Hotel Kempinski, Jakarta, semalam. “Saya santai saja kerana yang pasti itu bukan saya,” kata wanita yang lahir pada 16 Mac 1982 itu. - KL

No comments:

Follow p a a p a a d a by e-mail