• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Pasangan 'Projek' Di Atas Meja Restoran

Di Atas Meja ResOrang tua dan anak-anak terkejut dan kehilangan selera mereka ketika pasangan mulai berhubungan seks di atas meja restoran di depan mata mereka. Pasangan asmara ini diperintahkan untuk berhenti oleh bos yang marah di eaterie Florida.

Tapi Jeremie Calo(gambar dan pasangannya) yang keterlaluan mengaku pasangannya tidak boleh berhenti kerana 'dia tidak boleh bangun pada saat ini.' Insiden itu terungkap dalam laporan polis yang mengatakan lelaki 32-tahun dan pasangannya yang 'berhubungan seks di atas meja dalam pandangan anak-anak kecil'itu diluar teras bertema Ireland Paddy Murphy di Baldwin Park, Orlando.

Pada website bisnis mereka diungkapkan ada 'live entertainment' setiap akhir minggu dan mendorong pengunjung untuk 'menikmati kunjungan Anda.' Dan ini bukan apa yang pengunjung bayangkan. Manager Tom Murphy berkeras bahawa dia akan cuba untuk berhenti menyenangkan pasangannya saat ia menyadari apa yang sedang terjadi.

 Orang yang lewat mengatakan kepada America's Local 6 News mereka terkejut orang tua dan anak-anak harus melihat adegan tersebut. Read mAshley Webster mengatakan: "Mereka melakukan itu di depan umum, dan juga di depan anak-anak. "Itu benar-benar tidak dapat diterima dan gila. Aku terkejut. Saya tidak percaya. "Saya benar-benar akan mengambil anak-anak saya, membuat mereka jauh dari situasi itu dan berharap bahAwa mereka tidak melihat terlalu banyak."

 Polis dipanggil pada peristiwa itu di mana Calo ditangkap kerana berkelahi dengan manager dan kerana menolak untuk membayar tagihan nya $ 101 - sekitar £ 62,50. Pasangan ini terhindar dari penangkapan untuk tuduhan seks kerana tidak ada orang tua yang ingin membuat laporan.

1 comment:

Tebuan said...

Rupe je manusia tapi "PERANGAI BINATANG"

Follow p a a p a a d a by e-mail