• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Saya akan kurus kalau ada masalah seks...Adele

Penyanyi Adele langsung tidak kasi peluang untuk segelintir pihak memperkotak-katikkan dirinya tentang isu menurunkan berat badan.
Dalam laporan USA TOday yang memetik kenyataan Adele dalam biografi terbarunya hasil karya Chas Newkey-Burden, penyanyi 24 tahun yang popular dengan lagu Someone Like You ini dikatakan tekah menyentuh tentang topik tersebut secara terbuka.

"Saya baca banyak komen di dalam YouTube (tentang komen yang mengatakan dia harus menurunkan berat badannya), saya fikir ia akan membuatkan saya rasa sedih atau kecewa. "Tapi, sebelum ini pun saya meang memiliki saiz 14-16 dan langsung tidak kisah dengan hal tersebut. Saya hanya akan menguruskan badan jika saya mendapat sebarang penyakit atau pun berdepan dengan masalah seks tetapi buat masa ini, ianya tidak ada," katanya.

Adele yang mengakui menghisap rokok Marlboro Lights dan mengambil alkohol dengan terlalu banyak pada tahun 2008 juga turut memberitahu bagaimana bekas teman lelakinya telah mencetuskan inpirasinya buatnya untuk menulis lagu dalam albumnya, 21 yang multiplatinum. "Tidak seperti teman lelaki yang sebelum ini, dia lebih tua dan sukses dengan caranya yang tersendiri. Dia juga membuatkan saya berminat untuk mengetahi tentang filem dan kesusasteraan, makanan dan wine, pengembaraan, politik dan sejarah yang tidak pernah saya ambil tahu sebelum ini.

"Sebelum itu, saya lebih gemar untuk menghabiskan masa di kelab serta mabuk. Selepas berpisah, saya telah mendaftarkan diri saya di eHarmony. Saya tidak meletakkan foto saya, jadi saya tidak pernah mendapat sebarang emel langsung. Namin, saya ada menghantar dia kira=kira 5 hingga 6 surat tentah pelbagai perkara tapi saya tidak pernah menghantarnya. "Saya juga mempunyai sebuah kotak kecil yang mengandungi memori kami berdua dan ianya masih lagi berada di dalam simpanan saya," katanya.

No comments:

Follow p a a p a a d a by e-mail