• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Majun Mutaira

AWEK MELAYU TAYANG LURAH SAMBIL HINA WANITA BERTUDUNG

Gua pelik betul dengan perangai sebilangan anak dara melayu sekarang ni.., zaman dah makin maju, tapi pemikiran dorang masih ditahap zaman batu..

Cuba korang tengok video kat bawah tu.., ada dua anak dara melayu selamba je mempersendakan pemakaian tudung lepas tu muatnaik pulak video dorang ke laman sosial..


So bagi sesapa yang kenal dua orang anak dara dalam video kat bawah ni, sila maklumkan pada dorang supaya hentikanlah memalukan diri sendiri serta keluarga masing-masing..

Kalau tak nak pakai tudung, tak payah lah nak persendakan pulak hukum menutup aurat tu didepan umum.. Bukan diri sendiri je malu beb.., tapi imej wanita melayu/muslim pun akan terpalit sama..

Nak protes pasal tak nak pakai tudung pun agak-agak lah beb.., tak perlulah buat video macam tu..

Gua rasa, kalau dorang tu nak protes pasal pemakaian tudung yang diwajibkan pada wanita muslim.., baik dorang berdua tu buat demonstrasi sambil tak pakai apa-apa di depan KLCC atau Bukit Bintang.. Confirm ramai yang akan "bersimpati" nanti..

Sapa setuju dengan cadangan gua sila angkat tangan sambil jelirkan lidah.. Hihihihihi... Sumber






2 comments:

+qasih nadira+ said...

budak2 ni kadang2 fikir benda mcm ni lawak.tp dia x sedar benda ni menyindir.budak2~

Anonymous said...

dia orang nak lawan siapa sebenarnye...nak lawan Allah SWT...dipersilakan...sendiri buat sendiri tanggung ...cuba lihat youtube " wanita india protes bakar jilbab"

CPLUS

Live ONLINE

Follow p a a p a a d a by e-mail