• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Benarkah kucing bersayap wujud di dunia ini?

Benarkah Kucing Bersayap ini wujud di dunia realiti ini. Rupanya-rupanya telah wujud ratusan catatan sejarah tentang kucing bersayap ini. Namun yang biasa didengar hanyalah simpulan bahasa "Tunggu Hingga Kucing Bertanduk" yang bermaksud satu penatian yang mustahil. Ia sangat mengejutkan, beberapa carian di internet mengenai Kucing Bersayap menyenaraikan beberapa laporan mengenai wujudnya Kucing bersayap ini.

Misteri Terkini Kucing Bersayap.


Laporan terkini mengenai kucing-kucing bersayap. Ia hampir mustahil dan sukar untuk dipercayai.


Kucing Bersayap Utusan Iblis

Pada tahun 2004, di Bukreyevk (sekitar Kursk), Russia bagian tengah, seekor kucing bersayap dibunuh oleh penduduk setempat yang percaya takhayul. Menurut harian lokal (Komsomolskaya Pravda), kucing tersebut ditenggelamkan kerana dianggap sebagai utusan iblis.

Kucing Hitam Bersayap

Pada tahun 1998, seekor kucing hitam bersayap ditemukan di Northwood, Middlesex. Sayapnya terletak sekitar 2-3 inci dari tulang belikat dengan lebar sekitar 4 inci, tebal 1 inci dan panjang 8 inci (sekitar 20 cm). Sepasang sayap tersebut telihat mengepak ketika kucing berlari.

Sejarah Kucing Bersayap Catatan Misteri

Kucing Bersayap Bombay, 1868 - Penduduk asli India menyebutnya "Pankha Billi" (kucing bersayap). Kucing tersebut ditembak mati oleh Mr. Alexander Gibson kemudian kulitnya yang dikeringkan. Kulit kucing bersayap tersebut diukur,  mempunyai panjang 44 cm dan dipamerkan di Bombay, India.

Kucing Jantan Bersayap, 26 Juni 1897 - Seekor kucing bersayap dilaporkan ditemui di Matlock, Derbyshire. Media Harian setempat menggambarkan kucing tersebut sebagai kucing jantan besar berwarna tortoishell (tortie). Sepasang sayapnya muncul dari kedua sisi di sekitar tulang rusuk ke empat. Jika laporan tersebut benar, berarti kucing tersebut termasuk "mahluk misteri". Bukan sekadar Misteri kerana sayapnya, namun kerana jarangnya kucing jantan warna tortoishell (tortie) dijumpai.

Kucing Bersayap, 1899 - Majalah Strand, London melaporkan adanya kucing bersayap milik seorang wanita yang tinggal di daerah Wiveliscombe, Somerset, England. Kucing tersebut terlihat normal kecuali ada sepasang sayap yang menonjol.

Kucing Bersayap Haiwan Aneh


Apakah benar makhluk aneh kucing bersayap ini wujud. Kucing-kucing bersayap ini juga dilaporkan pada tahun 1933, 1934 di Inggris, 1936 di skotlandia, 1939 di Inggris, 1942 di Middlesex, 1949 di swedia, 1950 di Nottinghamshire dan di Madrid (dikenal sebagai "angolina"), 1959 di Virginia Barat, 1966 di Kanada, 1970 di Conecticut dan 1975 di manchester. -Sumber






No comments:

Follow p a a p a a d a by e-mail